مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-30اجتماعي

عملکرد کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19


در نشست هفتگی کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19اثربخشی مداخلاتی مانند محدودیت تردد، ضدعفونی کردن معابر، استقرار نظام مراقبت جدید، بستن موسسات آموزشی، - در نشست هفتگی کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19اثربخشی مداخلاتی مانند محدودیت تردد، ضدعفونی کردن معابر، استقرار نظام مراقبت جدید، بستن موسسات آموزشی، کاهش ساعات اداری و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشست هفتگی فوکال پوینت های پژوهشی کلان مناطق کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 که با حضور دکتر قباد مرادی مشاور معاونت، اعضای کمیته کشوری ساماندهی تحقیقات کووید-19 و 10 فوکال پوینت پژوهشی از سراسر کشور برگزار شد.

دکتر قباد مرادی، مشاور معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به تشریح اهداف تشکیل نشست های هفتگی ساماندهی تحقیقات کووید-19 پرداخت و گفت: 56 دانشگاه و پژوهشکده در حوزه علوم پزشکی در کشور فعال هستند که در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آنها را به 10 فوکال پوینت پژوهشی در کلان منطقه های کشور برای ایجاد ارتباط موثرتر با دانشگاه ها تقسیم کرده ایم.

وی گفت: از سال گذشته ارتباط تنگاتنگی با این مناطق داشته ایم و ماموریت ها و وظایف مختلفی در حوزه مطالعات مرتبط با کووید-19 را به آنها واگذار کردیم که به صورت هفتگی طی جلساتی گزارش اقدامات انجام شده را به معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19

عملکرد کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19