مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:202021-05-30اقتصادي

کاهش ورودی 65 درصدی آب به مخازن سدهای زنجان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه امسال با کاهش ورود بیش از 65 درصدی آب به مخازن سدهای استان مواجه هستیم، گفت: تا به امروز حدود 137 میلیون متر مکعب آب کمتری وارد سدهای استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل افشاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وضعیت کم آبی و تاثیر منفی بر فعالیت های کشاورزی و صنعتی نگران کننده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه تدوین برنامه های مناسب برای همراه کردن کشاورزان و فعالان اقتصادی با برنامه های ترویجی مورد تاکید است، افزود: رعایت الگوی مصرف بهترین روش برنامه ریزی ها است.

وی با بیان اینکه توزیع متوازن در آبهای زیرزمینی در استان زنجان وجود ندارد، گفت:  در حال حاضر آب مطمئن در بستر دشت ها قرار دارد.

افشاری با اشاره به اینکه امسال با کاهش ورود بیش از 65 درصدی آب به مخازن سدهای استان مواجه هستیم، عنوان کرد: تا به امروز حدود 137 میلیون متر مکعب آب کمتری وارد سدهای استان شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه به دلیل تبدیل بارش ها از برف به باران و کم شدن نزولات جوی نسبت به سنوات قبل حدود 47 درصد است، بیان کرد: نسبت به دراز مدت نیز حدود 30 درصد کاهش بارش ها مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورودی 65 درصدی آب به مخازن سدهای زنجان

کاهش ورودی 65 درصدی آب به مخازن سدهای زنجان