مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 11:552021-05-30سياسي

90 ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در ایلام برگزار می شود


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری 90 ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در استان خبر داد.

- 90 ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در ایلام برگزار می شود ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری 90 ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آیین های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) روز جمعه در مصلی های اقامه نماز جمعه برگزار می شود، اظهار کرد: 90 ویژه برنامه در سطح استان در سی و دومین سالگرد ارتحال امام(ره) برگزار می شود.

وی گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل در مرکز استان از ساعت 11 و 30در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای معرفی و تبیین شخصیت بارز حضرت امام راحل و سیره آن حضرت ویژه برنامه هایی با محوریت فضای مجازی در سطح استان برگزار می شود، تصریح کرد: امروز اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال گسترش بوده و به الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در ایلام برگزار می شود

90 ویژه برنامه در سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) در ایلام برگزار می شود