مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:002021-05-30سياسي

نهادهای فرهنگی دچار روزمرگی هستند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با انتقاد از این که نهادهای فرهنگی به روزمرگی دچار هستند، گفت: سند جامع و نقشه راه اولویت های فرهنگی نداریم و امیدوارم تدوین این نقشه راه بتواند نیازهای این حوزه را برآورده کند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر تعیین نقش و سهم استان در سند مهندسی فرهنگی کشور، گفت: باید اولویت های فرهنگی استان به دقت شناسایی شده و متولیان فرهنگی برای رفع این مشکلات، چاره اندیشی و برنامه ریزی اساسی داشته باشند.

وی با بیان این که نهادهای فرهنگی در مورد تدوین این سند جدیت داشته باشند، افزود: نهادهای فرهنگی باید تلاش کنند تا در این زمینه الگوی سایر استانها باشیم.

وی فرهنگ عمومی استان اهمیت و تدوین سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را یادآور شد و گفت: تعیین مسائل فرهنگی اولویت دار استان به قدری حائظ اهمیت است که از سوی دفتر یکی از اساتید حوزه ماموریت احصاء مسائل فرهنگی و ارائه راهکارهای عملی را به عهده گرفته است تا در بین 11 استان انتخاب شده در کشور آذربایجان شرقی هم برنامه عملیاتی در برش استانی سند فرهنگی کشور ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تبریک پیروزی بشار اسد در انتخابات سوریه گفت: پیروزی بشاراسد بشارت دومین پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای فرهنگی دچار روزمرگی هستند

نهادهای فرهنگی دچار روزمرگی هستند