مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:102021-05-30سياسي

خدمت به خانواده های شهدا نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یادگاران هشت سال دفاع مقدس و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نجفی در راستای طرح تکریم جامعه هدف در دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران شهر حسن آباد یاسوکند از توابع بخش کرانی شهرستان بیجار گفت: خانواده های معظم شهدا در ادامه راه شهدا با صبر و پایداری پاسدار ارزش های شهدا و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و تکریم این عزیزان یک تکلیف است که باید همواره مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

وی افزود: شهدا با حضور در جبهه های حق علیه باطل با از خود گذشتگی جان خویش را فدا کردند تا اسلام و ارزش های اسلامی زنده بماند، این جانفشانی ها باعث عزت، سربلندی و امنیت مثال زدنی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان عنوان کرد: امروز باید نام و راه شهدا در جامعه زنده بماند و فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های انقلاب بیش از پیش ترویج شود، تکریم خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به خانواده های شهدا نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

خدمت به خانواده های شهدا نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است