مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:202021-05-30ورزشي

تمجید نشریه چینی از گل محمدی و روش تیکی تاکا در پرسپولیس


یحیی گل محمدی درباره روش تیکی تاکا در پرسپولیس گفت: من از اولین سال های حضورم به عنوان سرمربی و در تیم های مختلف سعی بر انجام این روش داشتم و فکر میکنم کار زیاد و دقیق باعث جا افتادن این روش بازی در پرسپولیس شده است.

- ، یکی از نشریات چینی به سراغ یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس رفته و گفتگویی را با او انجام داده و در مقدمه آن نوشته: درخشش یحیی گل محمدی مربی موفق تیم پرسپولیس بعد از حضور موفق در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 و رسیدن به فینال این بازی ها و همینطور ادامه نمایش های زیبا و کسب نتیجه در مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا 2021 باعث شده تا این رسانه احتمال حضور یحیی در سوپرلیگ را مطرح کند.

مصاحبه اختصاصی یحیی گل محمدی با این نشریه بازتاب زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی چین داشته و بسیاری از کاربران درباره اظهارات سرمربی پرسپولیس صحبت می کنند.

* آقای گل محمدی خیلی خوشحالیم که این فرصت را در اختیار ما گذاشتید تا با شما صحبت کنیم.

به عنوان اولین سوال چه چیزی باعث شد تا پیش از شروع فصل جدید فوتبال در ایران قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کنید؟ من یک قرارداد مشروط را درست پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته با پرسپولیس امضا کردم و همانطور که همیشه در کنفرانس های خبری به آن اشاره کردم هواداران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید نشریه چینی از گل محمدی و روش تیکی تاکا در پرسپولیس

تمجید نشریه چینی از گل محمدی و روش تیکی تاکا در پرسپولیس