مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-30سياسي

نمایندگان مستقر در شعب باید به قوانین انتخابات اشراف داشته باشند


مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: همه نمایندگان فرماندار مستقر در شعب اخذ رای باید به قوانین و مقررات اجرای انتخابات اشراف داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم الماسی بعد از ظهر امروز در جلسه آموزشی توجیهی نمایندگان فرماندار ستاد انتخابات شهرستان همدان در فرمانداری با بیان اینکه وظیفه همه اعضای اجرایی انتخابات تلاش بر برگزاری انتخاباتی قانونی، سالم و باشکوه است اظهار کرد: همه نمایندگان فرماندار مستقر در شعب اخذ رای باید به قوانین و مقررات اجرای انتخابات اشراف داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملکرد همه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای بر اساس و چارچوب قانون گفت: تسلط بر امور جاری و مدیریت شعب اخذ رای از انتظارات مجموعه نظارتی از نمایندگان فرماندار به شمار می رود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با اشاره به اینکه انتخابات صحنه رقابت، تضارب آرا و حضور همه سلیقه های سیاسی برای رشد و پیشرفت کشور است گفت: صحنه سرنوشت ساز انتخابات، محفل اجماع سلیقه های سیاسی برای خلق آینده درخشان کشور است.

وی با بیان اینکه نمایندگان فرماندار مدیریت زمان رای گیری را با توجه به افزایش ساعات رای گیری از 7 صبح تا 2 بامداد اعمال کنند گفت: مجریان، ناظران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مستقر در شعب باید به قوانین انتخابات اشراف داشته باشند

نمایندگان مستقر در شعب باید به قوانین انتخابات اشراف داشته باشند