مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:452021-05-30بين الملل

روایتی از پیمانکار متخلفی که هنوز در شهرداری فردیس سرکار است!


خبرگزاری فارس البرز-مریم آقانوری: هفته گذشته تخلفات پیمانکار خدمات شهری دو منطقه شهرداری فردیس چند روزی سوژه رسانه ها شد.

پیمانکاری که از سال 97 تا کنون در منطقه 2 شهرداری فردیس مشغول به کار بوده و هر بار به بهانه ای و معمولا با ترک تشریفات قراردادش تمدید شده است.

حتی این پیمانکار در آبانماه 99 برگه رضایت گرفته و خدمات شهری منطقه یک شهرداری فردیس نیز به ایشان واگذار شده است.

تخلفات شهری پیمانکار ماجرا از این قرار است که با اعتراضات شهروندان ساکن در محلات مختلف منطقه 2 شهرداری فردیس نسبت به کیفیت خدمات شهری و عدم حضور پیمانکار در آبگرفتگی های سال گذشته، بررسی عملکرد پیمانکار در سطح منطقه مورد توجه مدیر جدید منطقه 2 شهرداری فردیس قرار می گیرد و معلوم می شود پیمانکار، هزینه خدمات را ماهانه در موعد مقرر از شهرداری دریافت کرده، اما به وظایف مندرج در دفترچه پیمان عمل نمی کند.

بر اساس اظهارات شهروندان امحاء تبلیغات و دیوار نویسی ها، جمع آوری و شستشوی سطل زباله، رفت و روب معابر و سایر وظایف پیمانکار به خوبی انجام نشده است.

عدول از وظایف در مقابل کارگران/لباس نارنجی پاکبان فروشی نیست! از سوی دیگر طبق دفترچه پیمان، پیمانکار موظف است سالانه 4 دست لباس شبرنگ دار نارنجی، بادگیر و لباس زمستانه ازهرکدام یک دست، کفش کار یک جفت، دستکش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از پیمانکار متخلفی که هنوز در شهرداری فردیس سرکار است!

روایتی از پیمانکار متخلفی که هنوز در شهرداری فردیس سرکار است!