مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 12:552021-05-30سياسي

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در بناب فراهم است


انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و مظهر اقتدار و قدرت ملی است و ما در این شهرستان برای حضور در این رویداد مهم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم آماده هستیم.

- ، شهریار فتحی عصر امروز یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه در انتخابات پیش رو 120 شعبه اخذ رأی در شهرستان بناب در نظر گرفته شده است؛ افزود: همه باید در این راه تلاش کنند همان طوری که بیش از 37 انتخابات مهم و سرنوشت ساز را پشت سر گذاشته ایم، این دوره هم در این امر خطیر حضوری فعال خواهیم داشت.

وی انتخابات را یک حماسه بزرگ سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: با مشارکت گسترده مردم فضای سیاسی و بانشاط در این دوره از انتخابات را نیز شاهد خواهیم بود.

رییس شورای اداری شهرستان بناب تصریح کرد: دشمنان نظام همواره سعی دارند تا انتخابات ناامید کننده و کمترین میزان مشارکت برگزار شود و تلاش دارند مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند ولی مردم با حضور پرشور توطئه های آنها را نقش برآب خواهند کرد.

فتحی با اشاره به نقش پررنگ روابط عمومی ها بیان کرد: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شناخته می شوند که می بایست مسئولین ادارات از افراد نخبه و توانمند در حوزه روابط عمومی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در بناب فراهم است

آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در بناب فراهم است