مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 13:252021-05-30سياسي

نسخه صوتی کتاب «خستگی ناپذیر» خاطرات سید آزادگان رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، کتاب خستگی ناپذیر روایت مرحوم علی اکبر ابوترابی فرد از دفاع مقدس و شخصیت های برجسته آن دوران به قلم عبدالمجید رحمانیان است که توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است و سماوا ناشر .

- نسخه صوتی کتاب خستگی ناپذیر خاطرات سید آزادگان رونمایی می شود نسخه صوتی کتاب خستگی ناپذیر خاطرات سید آزادگان سید علی اکبر ابوترابی، همزمان با سالگرد ارتحال او از سوی انتشارات سوره مهر در حوزه هنری رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، کتاب خستگی ناپذیر روایت مرحوم علی اکبر ابوترابی فرد از دفاع مقدس و شخصیت های برجسته آن دوران به قلم عبدالمجید رحمانیان است که توسط انتشارات پیام آزادگان منتشر شده است و سماوا ناشر کتاب های صوتی انتشارات سوره مهر قصد دارد تا همزمان با سالگرد ارتحال ایشان از نسخه صوتی کتاب با صدای مهدی طهماسبی رونمایی کند.

مراسم رونمایی از نسخه صوتی کتاب خستگی ناپذیر ، با حضور جمعی از آزادگان و فرهیختگان دفاع مقدس روز دوشنبه 10 خردادماه ساعت 11:30 در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه صوتی کتاب «خستگی ناپذیر» خاطرات سید آزادگان رونمایی می شود

نسخه صوتی کتاب «خستگی ناپذیر» خاطرات سید آزادگان رونمایی می شود