مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 14:052021-05-30اقتصادي

روند تکمیل پروژه متروی پرند تسریع می شود


عزم جدی ما این است که پرونده مسکن مهر و اقدام ملی در شهرستان بسته شود، از این رو ملزم هستیم تا برای تکمیل و تسریع حل مشکلات و توسعه عمران و آبادانی پروژه ها با عزم جدی به این مقوله ورود کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط کریم بعدازظهر امروز اظهار کرد: عزم جدی ما این است که پرونده مسکن مهر و اقدام ملی در شهرستان بسته شود، از این رو ملزم هستیم تا برای تکمیل و تسریع حل مشکلات و توسعه عمران و آبادانی پروژه ها با عزم جدی به این مقوله ورود کنیم.

وی درباره اختصاص زمین به انجمن حمایت از زندانیان گفت: در راستای حمایت از خانواده های زندانیان، با عنایت معاون وزیر، بنا شد در شهرستان با حفظ مالکیت شهرداری ها و یا شرکت عمران، زمینی به انجمن اختصاص یابد تا از سود حاصله و منفعت آن از مشارکت اقتصادی آن خانواده های تحت پوشش این انجمن دارای منفعت شوند.

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به صحبت های خود با معاون سال جاری، بنا شد، تمام 50 هکتار اراضی که توسط شرکت عمران در اختیار شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برای روند اجرایی شدن گذاشته شده، دوباره به شهرستان بازگردانده شود.

ملکشاهی ادامه داد: با تغییر کاربری آن، 25 هکتار برای ساختمان مترو و ایستگاه های آن و مابقی به قرارگاه خاتم که مجری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تکمیل پروژه متروی پرند تسریع می شود

روند تکمیل پروژه متروی پرند تسریع می شود