مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 14:202021-05-30اقتصادي

90 درصد از پروژه های جهش تولید در استان تهران افتتاح می شود


استاندار تهران با اشاره به وجود 43 پروژه جهش تولید در استان گفت: 90 درصد از این پروژه ها طی 6 ماه نخست سالجاری در استان تهران افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در اولین کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری مشترک با جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به افزایش تورم و افزایش قیمت لوازم مصرفی پروژه های جهش تولید بایستی سقف تسهیلات اضافه شود و یارانه تسهیلات نیز 2 درصد افزایش یابد که این موضوع در سازمان برنامه و بودجه باید تأیید شود.

وی افزود: اهمیت کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری فعالیت بیشتری را می طلبد و هرکدام متولی خاصی دارد و شرح وظایف نیز ابلاغ شده است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: 2 کمیته اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری نیز مشخص شده تا فعالیت ها روان تر پیش برود، به علاوه جلسات اقتصاد مقاومتی نیز باید به صورت متناوب برگزار شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه 43 پروژه جهش تولید در استان تهران وجود دارد گفت: 21 پروژه در حوزه جهاد کشاورزی است و 90 درصد این پروژه ها در شش ماه اول سال جاری افتتاح می شود و 9 پروژه در حوزه صنعت داریم که 3 پروژه مربوط به شهرک های صنعتی است و بقیه پروژه ها با زمان بندی تا پایین 6 ماه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد از پروژه های جهش تولید در استان تهران افتتاح می شود

90 درصد از پروژه های جهش تولید در استان تهران افتتاح می شود