مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 14:252021-05-30حوادث

عامل سنگ پرانی به شهروندان در دزفول دستگیر شد


چهار فردی که سوار بر یک خودرو اقدام به سنگ پرانی به خودروها و رهگذران در دزفول می کردند، شناسایی و یک نفر از آنها دستگیر شد.

- ، سرهنگ روح الله گراوندی عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی انتشار گسترده ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر سنگ پرانی سرنشین یک خودروی پژو 405 به سمت عابران پیاده و خودروهای عبوری در سطح شهرستان دزفول، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان دزفول با انجام کارهای اطلاعاتی بلافاصله سرنشینان خودروی مذکور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه عامل سنگ پرانی را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد، ادامه داد: اقدام این افراد و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی باعث جریحه دار شدن احساسات شهروندان دزفول شده بود که شب گذشته با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ گراوندی گفت: سه نفر از این مخلان نظم عمومی پس از اطلاع از انتشار ویدئو در فضای مجازی متواری شده بودند ولی یک نفر از آنها دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل سنگ پرانی به شهروندان در دزفول دستگیر شد

عامل سنگ پرانی به شهروندان در دزفول دستگیر شد