مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 15:052021-05-30حوادث

راز قتل زوج سالمند تفتی در کمتر از 48 ساعت کشف شد


فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و دستگیری قاتلان زوج سالمند تفتی در کمتر از 48 ساعت در این استان خبر داد و گفت: همکاری مردم نقش مهمی در کسب دستاوردهای پلیس ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر و در خصوص این پرونده، اظهار کرد:  باتلاش کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان یزد و شهرستان تفت و انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی؛ قاتل پیرمرد و پیرزن تفتی و همدست وی در کمتر از 48 ساعت شناسایی و در دو عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: قاتل23 ساله اهل یکی از استان های جنوب شرقی و همدست وی 60 ساله و  یزدی هست که به قتل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خصوص انگیزه قاتل، گفت: بر اساس تحقیقات اولیه انگیزه قاتل و همدستش نشان از انگیزه مالی در وقوع  این قتل دارد.

چندی پیش خبری مبنی بر قتل یک زوج سالمند در محله سرده شهرستان تفت منتشر شده که بر اساس شواهد موجود این مهم توسط فرد یا افراد ناشناسی انجام شده بود.

 این زوج سالمند که هر یک حدود 70 سال داشتند توسط چاقو به قتل رسیدند و سردار بهدانی فرد در این باره تصریح کرد: سرنخ هایی از این حادثه ناگوار به دست آمده و تیمی از کارآگاهان زبده پلیس استان یزد در حال بررسی و کشف موضوع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز قتل زوج سالمند تفتی در کمتر از 48 ساعت کشف شد

راز قتل زوج سالمند تفتی در کمتر از 48 ساعت کشف شد