مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 16:002021-05-30اجتماعي

آخر هفته داغ در انتظار اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، افزایش دما را پدیده غالب تا پایان هفته اعلام کرد و گفت: دمای هوای اصفهان با شیب ملایم تا آخر هفته افزایش پیدا می کند و در پایان هفته به 40 درجه سانتیگراد می رسد.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، افزایش دما را پدیده غالب تا پایان هفته اعلام کرد و گفت: دمای هوای اصفهان با شیب ملایم تا آخر هفته افزایش پیدا می کند و در پایان هفته به 40 درجه سانتیگراد می رسد.

مژگان امیرامجدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا پایدار تا اواخر هفته در سطح استان است.

براین اساس در بیشتر مناطق استان، آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی دور از انتظار نیست، گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین 1 تا 2 درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: حداکثر دمای شهر اصفهان امروز به 36 درجه سانتگراد و کمینه فردا صبح به 23 درجه سانتیگراد می رسد.

گرم ترین نقطه استان چوپانان با 43 درجه سانتیگراد و خنک ترین نقطه بویین و میاندشت با 7 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته داغ در انتظار اصفهان

آخر هفته داغ در انتظار اصفهان