مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 18:052021-05-30سياسي

عزت، پاداش مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران است


تولیت آستان قدس رضوی مقاومت و ایستادگی ملت سوریه در برابر توطئه های استکبار را ستودنی دانست و گفت: روحیه استکبارستیزی و مقاومت در برابر مستکبران را در ملت سوریه تقویت کرد و خداوند در نتیجه مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران عزت عنایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار تولیت حرم مطهر حضرت رقیه(س) که در تالار ولایت و سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران در شکست فتنه داعش در سوریه، ابراز کرد: با تلاش و مجاهدت ملت و ارتش سوریه و کمک های مشاوره ای ایران و حضور فعالانه و تأثیرگذار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سوریه در این امتحان بزرگ سرفراز بیرون آمد.

وی افزود: اگرچه توطئه استکبار در سوریه خسارات عمرانی، اقتصادی و زیرساختی بسیار را به همراه داشت، اما روحیه استکبارستیزی و مقاومت در برابر مستکبران را در ملت سوریه تقویت کرد و خداوند در نتیجه مقاومت در برابر ظالمان و مستکبران عزت عنایت می کند.

حجت الاسلام مروی همچنین بر توسعه و تعمیق روابط آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت رقیه(س) در عرصه های گوناگون تأکید و آمادگی خود را برای انتقال تجربیات این آستان مقدس در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی و بهداشتی به حرم حضرت رقیه(س) اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت، پاداش مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران است

عزت، پاداش مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران است