مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 18:152021-05-30حوادث

حمله مسلحانه مردان پلید به خانه ای با 5 زن


با دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در تهران جزییات سرقت خشن این باند فاش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرکنا، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در تهران گفت: اواخر اردیبهشت امسال اعضای باند پنج نفره با سلاح کلاشینکف وارد یک خانه در منطقه دهکده المپیک شدند و با تهدید اعضای خانواده که پنج نفر زن بودند اقدام به سرقت طلا های آنان و با تخریب شیشه ها ایجاد رعب و وحشت کردند و پا به فرار گذاشتند.

وی افزود : با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری اعضای باند وارد عمل شدند و در همان ابتدای تحقیقات، پلیس یکی از سارقان مسلح را که سابقه معاونت در قتل و حمل سلاح گرم داشته است شناسایی کرد.

رییس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی نفر اصلی این باند موفق شدند در عملیاتی دیگر چهار همدست متهم را شناسایی کنند که مشخص شد اعضای این باند قصد داشتند سرقت مسلحانه دیگری را به اجرا بگذارند.

سردار علیرضا لطفی اظهار کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات پی بردند تعدادی از اعضای باند قصد سرقت مسلحانه دیگری را در جنوب تهران دارند که با یک عملیات منسجم و با اقدامات پلیسی اعضای باند دستگیر شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مسلحانه مردان پلید به خانه ای با 5 زن

حمله مسلحانه مردان پلید به خانه ای با 5 زن