مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 19:052021-05-30ورزشي

کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه اسپورت ایتالیا، آنتونیو کونته به صورت همزمان با دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شده است حتی احتمال دارد که همراه با فابیو پاراتیچی، - سرمربی مستعفی تیم فوتبال اینتر ممکن است فصل آینده روی نیمکت سفیدپوشان لندن یا مادرید بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه اسپورت ایتالیا، آنتونیو کونته به صورت همزمان با دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شده است حتی احتمال دارد که همراه با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق یوونتوس به تاتنهام ملحق شود.

کونته در پایان فصل گذشته به دلیل اختلاف نظر با مدیران اینتر در خصوص برنامه نقل و انتقالات باشگاه و نیز کاهش 20 درصدی دستمزدش، تنها سه روز پس از بالای سر بردن جام قهرمانی استعفا کرد.

پاراتیچی نیز به دلیل عملکرد ضعیفش در انتصاب سرمربیانی که نتوانستند یووه را به اهدافش برسانند، در پایان قراردادش با بانوی پیر مجبور به ترک این تیم شد.

کونته به دلیل توافقی که با اینتر برای فسخ قراردادش انجام داد، فصل آینده نمی تواند به یک تیم ایتالیایی دیگر ملحق شود و به همین دلیل باید در خارج از این کشور مربیگری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد

کونته با رئال مادرید و تاتنهام وارد مذاکره شد