مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 19:152021-05-30اقتصادي

این بار برای اوپک پلاس فرق می کند


این بار فرق می کند ممکن است خطرناکترین جمله در کسب و کار باشد چرا که میلیاردها دلار با این تصور که تاریخ خود را تکرار نمی کند از دست رفته است با این حال به نظر می رسد در دنیای نفت واقعا این بار وضع برای اوپک پلاس فرق می کند و رشد تولید در خارج از این گروه متوقف شده است.

- "این بار فرق می کند" ممکن است خطرناکترین جمله در کسب و کار باشد چرا که میلیاردها دلار با این تصور که تاریخ خود را تکرار نمی کند از دست رفته است با این حال به نظر می رسد در دنیای نفت واقعا این بار وضع برای اوپک پلاس فرق می کند و رشد تولید در خارج از این گروه متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای نخستین بار در چند دهه گذشته شرکتهای نفتی شتابی برای افزایش تولید در واکنش به نزدیک شدن قیمت نفت برنت به مرز 70 دلار در هر بشکه ندارند.

حتی در منطقه پرمیان که بزرگترین منطقه تولید نفت شیل در قلب رونق انرژی آمریکاست، شرکتهای حفاری در برابر افزایش هزینه تولید مقاومت می کنند.

صنعت نفت به دلیل درخواست سرمایه گذاران وال استریت از شرکتها برای هزینه کمتر برای حفاری و متمرکز شدن به سود نقدی سهامداران و همچنین کارزارهای فعالان محیط زیست علیه سوختهای فسیلی، روی طناب باریکی حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این بار برای اوپک پلاس فرق می کند

این بار برای اوپک پلاس فرق می کند