مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 19:452021-05-30سياسي

مطالبه اساتید حق التدریس هویت بخشی و ایجاد امنیت شغلی است


رییس انجمن صنفی اساتید حق التدریس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی گفت: افراد نخبه و فرهیخته صرف نظر از آنکه در کدام دانشگاه ها به کار تدریس می پردازند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن صنفی اساتید حق التدریس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی گفت: افراد نخبه و فرهیخته صرف نظر از آنکه در کدام دانشگاه ها به کار تدریس می پردازند، بر حسب سیاست های موجود در دانشگاه ها به صورت متزلزل و بدون کمترین ثبات شغلی در جهت تحقق اهداف مورد نظر این مراکز مورد استفاده قرار می گیرند و ادامه فعالیت آن ها منوط به تصمیم سلیقه ای و نه قانونی افرادی است که مدیریت را برعهده دارند.

مطالبه اصلی اساتید حق التدریس هویت بخشی، ایجاد امنیت شغلی و برخورداری از حداقل حقوق و مزایای ردیف های شغلی قراردادی مشابه است.

سمیرا شامی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بیمه اساتید حق التدریس، اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم اساتید حق التدریس مبحث بیمه است.

در گذشته این دسته از اساتید تحت پوشش بیمه قرار نمی گرفتند اما پس از پیگیری های انجام شده ارگان های مختلفی مانند دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و دانشگاه جامع علمی و کاربردی اساتید را به صورت ساعتی بیمه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه اساتید حق التدریس هویت بخشی و ایجاد امنیت شغلی است

مطالبه اساتید حق التدریس هویت بخشی و ایجاد امنیت شغلی است