مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 21:552021-05-30سياسي

ضرورت تبیین و حل فوری مسائل دستیاران پزشکی


عضو کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی مشکلات دستیاران پزشکی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و بر ضرورت توجه بیشتر به مسائل دستیاران پزشکی برای ارتقای نظام سلامت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفت و گو با خانه ملت از حضور تعدادی از دستیاران پزشکی در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد و گفت: مشکلات این قشر در نشست امروز بررسی شد و معتقدم مشکل اصلی نادیده گرفتن جایگاه واقعی آنها است و چنانچه این دیدگاه اصلاح نشود مشکلات به صورت جامع حل نخواهد شد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی، افزود: این دیدگاه متاسفانه در نظام پزشکی نیز وجود داشته و سالها بود که این عزیزان اجازه کاندید شدن در انتخابات را نداشتند که الحمدالله در این دوره حل شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: دو راهکار برای حل این مساله وجود دارد که راه حل بلندمدت و ریشه ای در نظر گرفتن شغل این عزیزان به عنوان یک شغل مصوب در دوران رزیدنتی است که البته زمانبر بوده و می توان با راهکار کوتاه مدت و در نظر گرفتن رزیدنت ها معادل طرح پزشکان عمومی تا حدی مسئله را تعدیل نمود و هزینه زیادی هم برای تحقق آن لازم نخواهد بود و کمیسیون بهداشت مجلس آماده است در هر دو دیدگاه به رفع مساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین و حل فوری مسائل دستیاران پزشکی

ضرورت تبیین و حل فوری مسائل دستیاران پزشکی