مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 02:052021-05-30اقتصادي

رشد 43 برابری صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه


رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 129 هزار و 710 تن کالا در دو ماهه سال جاری از طریق این پایانه مرزی به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با سه هزار تن افزایش 43 برابری را نشان می دهد.

- مسعود نکودری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:129 هزار و 710 تن کالا در  دو ماهه سال جاری از طریق این پایانه مرزی به خارج از کشور صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با سه هزار تن افزایش 43 برابری را نشان می دهد.

وی گاز مایع، هیدروکربن و قیر را از عمده کالاهای صادراتی از پایانه مرزی میرجاوه در این مدت ذکر کرد و افزود: این پایانه مرزی از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است به طوری که با برنامه ریزی و استفاده از فرصت های در نظر گرفته شده در چهارچوب همکاری و توافقنامه های فی مابین، سود سرشاری عاید کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات مدیریت سال ممنوع اعلام شده است.

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از واردات 22 هزار و 61 تن کالا در دو سال جاری از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور خبر داد و افزود: برنج، کنجد و نارنگی عمده کالاهای وارداتی این پایانه مرزی را در این مدت تشکیل می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 برابری صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه

رشد 43 برابری صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه