مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 02:402021-05-30اقتصادي

بودجه هزینه ای گیلان به 828 میلیارد تومان افزایش یافت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه بودجه هزینه به 828 میلیارد تومان افزایش یافته است، گفت: این نوید بخش شرایط بهتر نسبت به سال گذشته برای دستگاه های اجرایی است.

- ، کیوان محمدی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه سال گذشته، سال سختی برای کشور بوده و شدیدترین تحریم ها علیه مردم اعمال شد، اظهار کرد: بودجه 553 میلیاردی در نظر گرفته شده، در انتهای سال به 692 میلیارد تومان افزایش یافت و پرداخت شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه بودجه هزینه ای امسال به 828 میلیارد افزایش یافته است، بیان کرد: به دستگاه های اجرایی نوید اوضاع بهتر نسبت به سال گذشته را می دهیم.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی هزار و 420 میلیارد در نظر گرفته شده بود که در نهایت به 890 میلیارد کاهش پیدا کرد، گفت: یکی از نواقص بودجه کشور بودجه عمرانی است که معمولاً کمتر از بودجه هزینه ای بسته می شود در حالی که وضعیت مناسب این است که 80 درصد بودجه صرف امور عمرانی شود که عملاً تاکنون تحقق نمی یابد.

محمدی با بیان اینکه بودجه عمرانی در امسال به دو هزار و 868 میلیارد تومان افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: اگر این افزایش محقق شود بسیاری از پروژه های استان در سال 1400 محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه هزینه ای گیلان به 828 میلیارد تومان افزایش یافت

بودجه هزینه ای گیلان به 828 میلیارد تومان افزایش یافت