مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 02:502021-05-30حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هندیجان خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان، در طی یک عملیات، یک تن مواد مخدر را در این شهرستان کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی اظهار داشت: یک محموله بزرگ مواد افیونی که توسط تعدادی از اشرار در استان، در حال انتقال بودند، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف و محموله پیش از رسیدن به مقصد ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان در قالب چند تیم ضربتی و عملیاتی، پس از شناسایی محل اختفاء و نگهداری مواد مخدر در این شهرستان، در طی یک عملیات منسجم پلیسی، وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در طی این عملیات، کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هندیجان، با تلاش شبانه روزی و رصد و تعقیب اشرار، محل نگهداری یک تن مواد مخدر در این شهرستان را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مراجع قضایی وارد عمل شده و در طی این عملیات یک نفر از اشرار را نیز دستگیر کردند.

سردار صالحی: در این عملیات یک دستگاه کامیون حامل یک تن و 21 کیلو و 100 گرم مواد مخدر و مواد افیونی ضبط شد که راننده آن نیز در این عملیات دستگیر شد که مربوط به یک گروهی از افراد شرور و سابقه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هندیجان خوزستان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هندیجان خوزستان