مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-31پزشكي

پبامک واکسن برای چه کسانی ارسال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر صادق تبریزی با بیان اینکه همچنان کار واکسیناسیون کرونا با استفاده از واکسن های وارداتی در حال انجام است، - رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، در ارتباط با روند واکسیناسیون افراد گروه های هدف، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جعفر صادق تبریزی با بیان اینکه همچنان کار واکسیناسیون کرونا با استفاده از واکسن های وارداتی در حال انجام است، گفت: امیدواریم از پایان خرداد واکسن ایرانی در اختیار داشته باشیم و واکسیناسیون را از طریق تولیدات داخلی انجام دهیم.

وی افزود: چهار واکسن در فاز 3 مطالعات بالینی هستند که شامل دو واکسن برکت و انستیتو پاستور است که کار مشترک با کوبا است به نظر می رسد که سریع تر از بقیه به دست ما خواهد رسید.

صادق تبریزی گفت: تاکنون حدود 4 میلیون و 111 هزار نفر واکسن دریافت کرده اند و حدود 5 میلیون و 400 هزار واکسن توزیع کردیم.

همچنین 451 هزار نفر در سامانه سلامت نام نویسی کرده اند و برای حدود 355 هزار نفر نوبت داده شده و یا واکسن تزریق شده است و مابقی امروز نوبت دهی خواهند شد.

وی ادامه داد: پیامک واکسن برای افرادی ارسال می شود که در سامانه سلامت ثبت نام کرده باشند و کسانی که ثبت نام نکرده اند در حال حاضر برنامه ای نداریم مگر اینکه جز جمعیت تحت پوشش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پبامک واکسن برای چه کسانی ارسال می شود

پبامک واکسن برای چه کسانی ارسال می شود