مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-31حوادث

پزشکی قانونی: در پرونده خانواده خرمدین توافق نظر نداریم


رییس بخش معاینات روانپزشکی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده خانواده خرمدین گفت: اگرچه نکته هایی در خصوص این پرونده یافت شده است، اما به دلیل وجود ابهام فعلا توافق نظر نداریم و باید برای رفع ابهام صبر کنیم.

مهدی صابری رییس بخش معاینات روانپزشکی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره بررسی روانپزشکی افراد در پرونده های کیفری گفت: طبق قانون، مجرمان در ارتکاب جرائم مهم و جرائمی که از نظر قانون، درجه 4 به بالا حساب می شوند و شامل موارد متعددی مانند قتل، تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه، آدم ربایی و .

است، باید از نظر روانی بررسی شوند و وضعیت روانی آنان ارزیابی شده و در قالب گزارشی یا تشکیل پرونده شخصیت به دادگاه ارائه شود.

بررسی وضعیت روانی مجرمان در جرائم درجه 4 به بالا در بخش روانپزشکی قانونی وی ادامه داد: پرونده های کیفری بیشتر از دادسرا به ما ارجاع داده می شوند؛ یعنی زمانی که فرد در تحقیقات دادستانی است، پرونده وی به ما ارجاع داده می شود، چراکه براساس قانون دادستان موظف است در جریان تحقیقات دادستانی در جرائم مهم، پرونده را برای تشکیل پرونده شخصیت به پزشکی قانونی ارجاع دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی قانونی: در پرونده خانواده خرمدین توافق نظر نداریم

پزشکی قانونی: در پرونده خانواده خرمدین توافق نظر نداریم