مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-31سياسي

ایجاد دوقطبی کاذب سیاسی در انتخابات مانع توسعه کشور است


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایجاد دوقطبی کاذب سیاسی در انتخابات مانع توسعه کشور است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی گفت: ایجاد دوقطبی کاذب سیاسی در انتخابات مانع توسعه کشور است.

قاسم جعفری، در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم انسجام جبهه های اصولگرا و اصلاح طلب برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات سال جاری ، اظهار کرد: باید از ایجاد جو دوقطبی کاذب بپرهیزیم و هر کسی که به دنبال پیشرفت و توسعه کشور است در میدان حضور داشته باشد.

این فعال اصولگرا ادامه داد: انسجام جبهه های اصولگرا و اصلاح طلب موجب می شود از مصادره قدرت در کشور جلوگیری شود و این مسئله بسیار مورد اهمیت است.

جعفری با اشاره به اینکه اهمیت اصل مشارکت در انتخابات را کسی نمی تواند زیر سوال ببرد، افزود: فطرت انسان به گونه ای است که نمی پذیرد دیگران برای زندگی شخصی او تصمیم بگیرند و از همین جهت مشارکت در انتخابات اهمیت بسیاری دارد بنابراین عدم حضور در انتخابات به نوعی پاک کردن صورت مسئله است.

رییس ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه تمام مردم متدین و غیر متدین، وطن خود را دوست دارند، تصریح کرد: حتی اگر کسی الزامات شرعی را قبول ندارد، اما قطع به یقین کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دوقطبی کاذب سیاسی در انتخابات مانع توسعه کشور است

ایجاد دوقطبی کاذب سیاسی در انتخابات مانع توسعه کشور است