مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:302021-05-31ورزشي

آغاز به کار ستاد مرکزی آیت الله رییسی در شهرستان پردیس


ستاد مرکزی آیت الله رییسی با حضور اعضای کارگروه ها و معاونت های این ستاد در محل مسجد اهل بیت(ع) شهر بومهن آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ستاد مرکزی آیت الله رییسی در شهرستان پردیس شامگاه یکشنبه با حضور حجت الاسلام محسن ویسی مسوول ستاد آیت الله رییسی در این شهرستان، اعضای کارگروه ها و معاونت های این ستاد و تعدادی از شهروندان در محل مسجد اهل بیت(ع) شهر بومهن آغاز به کار کرد.

مسوول ستاد آیت الله رییسی در شهرستان پردیس در این مراسم اظهار کرد: آمده ایم تا وظیفه خود را در قبال انقلاب انجام دهیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: مسوولان ستاد های کشور با حکم علی نیکزاد مسئول ستاد کشوری اعلام و صفر علی براتلو به عنوان رییس ستاد اصلی استان تهران انتخاب شدند.

مسوول ستاد آیت الله رییسی در شهرستان پردیس تاکید کرد: اگر برای رضای خدا وارد گود نشده اید بهتر است تجدید نظر کنید، اما در کنار هم عهد می بندیم به طمع پست، مقام و غیره به این حوزه نیامده و اقدامی غیر از این انجام ندهیم.

ویسی با بیان اینکه شکر می کنیم که در این مسیر ایستاده و ایستادگی می کنیم، گفت: مسوولیت های این ستاد به توانمند ترین افراد شهرستان پردیس سپرده شده و کمیته های جوانان، پیشکسوتان، ایثارگران، ورزشکاران، فضای مجازی و غیره راه اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار ستاد مرکزی آیت الله رییسی در شهرستان پردیس

آغاز به کار ستاد مرکزی آیت الله رییسی در شهرستان پردیس