مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:452021-05-31اقتصادي

طرح منسجم برای گردشگری سلامت در اردبیل تدوین می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای رونق گردشگری سلامت در سطح استان تدوین طرح و برنامه ای مناسب با پالایش داده های موجود برای گردشگری سلامت ضروری است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای رونق گردشگری سلامت در سطح استان تدوین طرح و برنامه ای مناسب با پالایش داده های موجود برای گردشگری سلامت ضروری است.

نادر فلاحی 9 خرداد در نشست با دفاتر گردشگری دارای امتیاز گردشگری سلامت اردبیل با اشاره به وضعیت نابسامان گردشگری در دوران کرونا اظهار کرد: دفاتر استان باید برای دوران پساکرونا برنامه ریزی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی گردشگری سلامت در استان بیان کرد: دفاتر باید آشنایی کامل با ظرفیت و وضع موجود گردشگری سلامت در سطح استانی و ملی داشته باشند.

وی افزود: در راستای رونق گردشگری سلامت در سطح استان باید با پالایش داده های موجود، طرح و برنامه ای مناسب برای گردشگری سلامت تدوین شود که انتظار می رود فعالان این حوزه در این زمینه برنامه ریزی و اقدام کنند.

فلاحی در ادامه با اشاره به تخصصی شدن فعالیت دفاتر گردشگری استان را ضروری دانست و بیان کرد: دفاتر استان بهتر است هر کدام در حوزه ای تخصص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح منسجم برای گردشگری سلامت در اردبیل تدوین می شود

طرح منسجم برای گردشگری سلامت در اردبیل تدوین می شود