مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-31سياسي

آزادی بدهکار مالی پس از 7 سال به همت خیرین در فامنین


همدان_مسئول کانون فرهنگی تبلیغی مطالبه گران شهرستان فامنین گفت: یک بدهکار مالی که به مدت هفت سال بدون مرخصی در بازداشت بود به همت خیرین و یک مرکز نیکوکاری آزاد شد.

- اظهار کرد: با لطف خداوند متعال و کمک خیرین، هیئت امنای مساجد بازاریان، صنوف، هیئت های مذهبی و خصوصاً مرکز نیکوکاری دستهای مهربان، یکی از زندانیان بدهکار مالی که به مدت هفت سال و بدون مرخصی در بازداشت به سر می برد آزاد شد.

ترابی اظهار داشت: این پرونده 12 شاکی داشت که مبلغ 400 میلیون از این فرد طلبکار بودند، با پیگیری کامل حقوقی و قضایی کانون مطالبه گران خصوصاً آقای علیرضا شاکری دبیر مجموعه، جهت جلب رضایت شاکیان پرونده، این امر خدا پسندانه میسر و آزادی این فرد حاصل شد.

وی ادامه داد: آزادی این زندانی از یکم دی ماه پیگیری شد و پس از تلاش فراوان در 25 اردیبهشت ماه به ثمر نشست و این فرد به دامان خانواده بازگشت.

مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی مطالبه گران فامنین تشریح کرد: این فرد در طول دوران حبس حتی یک مورد تخلف از قوانین نداشته است که نشان از متنبه شدن و ندامت فرد دارد.

ترابی با اشاره به اینکه زندانی 38 ساله و دارای 2 فرزند هستتد، ادامه داد: همسر ایشان نیز به همین دلیل متارکه کرده بود که پیگیرهایی نیز برای بازگشت همسر و ادامه ی زندگی مشترکشان انجام شد تا شاهد شروعی دوباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی بدهکار مالی پس از 7 سال به همت خیرین در فامنین

آزادی بدهکار مالی پس از 7 سال به همت خیرین در فامنین