مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-31سياسي

مشارکت پرشور و انتخاب اصلح ضروری است


نماینده ولی فقیه در مازندران فراهم کردن شرایط برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را یک ضرورت دانست.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح دوشنبه در نشست با مسئولان استان با محوریت مساجد اظهار داشت: مسجد باید فرهنگ حضور در انتخابات را نهادینه کند و نداشتن ائمه جماعت دلیل عملکرد ضعیف مساجد است.

وی افزود: باید جایگاه اصلی مسجد که مرجع و کانون الهام بخش مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است تبیین شود و مسجد باید فرهنگ حضور در انتخابات را نهادینه کند نه اینکه فقط پایگاه رأی گیری باشد.

️ وی با بیان اینکه بسیج نهاد انقلابی و فعال و افتخاری برای کشور است افزود: باید جایگاه اصلی مسجد را به مسجد برگردانیم زیرا مساجد در این انقلاب مؤثر بوده و کانون و مقرّ انقلاب بود و نباید بگذاریم این مرکزیت و محوریت آسیب ببیند.

️ آیت الله لایینی تصریح کرد: مسجد باید فرهنگ مشارکت در انتخابات و سرنوشت مردم را به جامعه القا کند و خوشبختانه کمیته امداد با تأسیس مراکز نیکوکاری در کنار مسجد توانست اقدام خوبی انجام دهد و ️منابع طبیعی و اماکن عمومی تنها نباید در اختیار یک عده باشد.

امام جمعه سار، یادآور شد: همچنین اکنون بیش از 50 درصد سواحل 470 کیلومتری در اختیار نهادها است و این موارد را یک عده تبدیل به رویه کردند، این رویه ها گویی تبدیل به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت پرشور و انتخاب اصلح ضروری است

مشارکت پرشور و انتخاب اصلح ضروری است