مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-31ورزشي

بخت دختران فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد بسته شد/8سال طلایی که از دست رفت


مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در 8 سال اخیر در کمال بی توجهی به دو رشته ورزشی فوتبال و فوتسال دختران روی خوشی نشان ندادند و به نوعی 8 سال با ارزش را برای رونق این دو رشته پرطرفدار از دست دادیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های مستعد کشور در فوتبال و فوتسال بانوان است استانی که در سال های اخیر بیشترین تعداد دعوت شده به تیم های ملی فوتبال و فوتسال را داشته و دختران کهگیلویه و بویراحمدی در این دو رشته در سطح ملی و حتی بین المللی درخشیده اند.

هر چند در رده آقایان نیز در حال حاضر استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی بازیکنان بزرگی دارد و در حال درخشش هستند اما بانوان نشان دادند که بیش از آقایان در این دو رشته ورزشی در سطوح ملی و بین المللی افتخار کسب کردند.

خوب به یاد داریم که دختران هم استانی هر هفته و هر ماه به تیم های ملی در رده های مختلف دعوت می شدند و رده ای از تیم ملی نبود که بازیکنان کهگیلویه و بویراحمد در آن حضور نداشته باشند.

درخشش دختران استان در رقابت های آموزشگاهی و قهرمانی های پی در پی در مسابقات آموزشگاهی از این استان در فوتبال و فوتسال دختران کشور یک قطب ساخته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخت دختران فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد بسته شد/8سال طلایی که از دست رفت

بخت دختران فوتبالیست کهگیلویه و بویراحمد بسته شد/8سال طلایی که از دست رفت