مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:252021-05-31فرهنگي

تکذیب ادعای کتابفروش اینترنتی/ وزارت ارشاد: ما مجوز ندادیم


در پی برگزاری یک فروشگاه اینترنتی کتاب و اعلام مسئولان این نمایشگاه برای دریافت مجوز برگزاری از وزارت ارشاد، معاونت فرهنگی این وزارتخانه با تکذیب این ادعا گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گزارش این رسانه در روزهای ابتدایی هفته جاری با عنوان توضیحاتی را در این زمینه ارسال کرده است.

در گزارش فارس، حسینی، مدیر فروشگاه اینترنتی کتاب هافکو اعلام کرده بود: بنده به ارشاد نامه زدم و ایشان جوابی مبنی بر اینکه نمی توانم تخفیف ارائه کنم ندادند.

پاسخ این بود که با رعایت موازین، ارائه تخفیف، مشکلی ندارد.

معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به ارائه مجوز به این نمایشگاه و فرد مذکور با تکذیب  صدور هرگونه مجوز برای برگزاری نمایشگاه کتاب در فضای مجازی اعلام کرد: هیچ مجوزی برای برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی صادر نشده است .

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اظهارات آقای حسینی، مدیر فروشگاه اینترنتی هافکو مبنی بر دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در فضای مجازی اعلام کرد: این فروشگاه اینترنتی هیچ مجوزی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزای نمایشگاه کتاب در فضای مجازی دریافت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب ادعای کتابفروش اینترنتی/ وزارت ارشاد: ما مجوز ندادیم

تکذیب ادعای کتابفروش اینترنتی/ وزارت ارشاد: ما مجوز ندادیم