مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-31سياسي

صفی الدین: محور مقاومت، آینده منطقه را تعیین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه البناء، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز گذشته طی سخنانی بر ضرورت تشکیل سریع دولت برای رسیدگی به اوضاع بحرانی کشور تاکید و ابراز امیدواری کرد آخرین ابتکار برای تکمیل پرونده .

- رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی ضمن اشاره به توطئه دشمنان بعد از پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ غزه تاکید کرد، محور مقاومت است که آینده لبنان و کل منطقه را تعیین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه البناء، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز گذشته طی سخنانی بر ضرورت تشکیل سریع دولت برای رسیدگی به اوضاع بحرانی کشور تاکید و ابراز امیدواری کرد آخرین ابتکار برای تکمیل پرونده تشکیل کابینه به نتیجه برسد.

وی در این زمینه تصریح کرد، مسئولیت امروز ما محافظت از باقی مانده های امکانات مالی و اقتصادی در کشور بوده و این موضوع بزرگتر و مهمتر از هر اولویتی برای لبنانی هاست.

این مقام حزب الله در ادامه به تحولات منطقه و پیروزی های اخیر مقاومت بر دشمن پرداخته و گفت، محور مقاومت در منطقه امروز کاملا پایدار و محکم است و این معادله و واقعیتی است که آینده کشور ما و همه منطقه را تعیین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفی الدین: محور مقاومت، آینده منطقه را تعیین می کند

صفی الدین: محور مقاومت، آینده منطقه را تعیین می کند