مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-31فرهنگي

رونمایی از مجموعه «جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر»


مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های «جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر» برگزار می شود.

- رونمایی از مجموعه جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر مراسم رونمایی از مجموعه کتاب های جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر  برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، این مراسم با همکاری موسسه فرهنگی و هنری آفتاب خرد، روز سه شنبه (یازدهم خردادماه 1400) از ساعت 9 صبح در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، جمعی از نخبگان و فعالان عرصه فکری، فرهنگی و پژوهشی و دست اندرکاران، مدیران و اعضای شورای علمی پروژه جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر و تعدادی از محققان و مولفان برگزار می شود.

مجموعه کتاب های جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر 30 جلد است که در این آیین رونمایی، هشت مجلد آن شامل جریان احیاگری دینی ، عرفان گرایی سنتی شیعی ، فلسفه گرای حوزوی ، فمینیسم اسلامی ، آیین گرایی عامه پسند ، جریان نوپدید دینی و معنوی ، پساتجددگرایی و جریان اخلاق کاربردی و حرفه ای رونمایی می شود.

به دلیل لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اصحاب رسانه و علاقه مندان می توانند این آیین را به صورت زنده از طریق آپارات به نشانی https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه «جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر»

رونمایی از مجموعه «جریان شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر»