مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-31سياسي

اسلامی: شرافت ما در گروی خدمت رسانی به مردم است


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که آبادانی و پیشرفت کشور مهم ترین مولفه برای ما است، گفت: هرگز از نظر تکمیل راه های ورزقان برای مردم این منطقه کوتاهی نمی کنیم ما شرافت خود را در گروی خدمت گزاری مردم می دانیم.

- وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که آبادانی و پیشرفت کشور مهم ترین مولفه برای ما است، گفت: هرگز از نظر تکمیل راه های ورزقان برای مردم این منطقه کوتاهی نمی کنیم ما شرافت خود را در گروی خدمت گزاری مردم می دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال الله وردی دهقانی نماینده ورزقان درباره ی روند اجرای دو بزرگراه در ورزقان و تغییر مسیر بزرگراهی در این منطقه اظهار کرد: مطالعات پروژه ترکیبی از مسیر بین المللی نوردوز، ورزقان، خواجه تبریز از سال 86 آغاز شد و طرح کریدور آن در سال 87 به تصویب رسید.

بعد از طی شدن فرآیندی برای تامین اعتبارات و بودجه مناسب شرایط به گونه ای پیش رفت که این پروژه تا سال 1397 کمتر از 20 درصد پیشرفت داشت در دوره ما با رایزنی ها و هماهنگی های صورت گرفته سنگان به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی – معدنی منطقه جلب مشارکت شد.

توافقات انجام شد تا آنها در احداث بزرگراه دسترسی به سنگان و تاثیرات ترافیکی مشارکت کنند تا این پروژه تامین اعتبار و احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: شرافت ما در گروی خدمت رسانی به مردم است

اسلامی: شرافت ما در گروی خدمت رسانی به مردم است