مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-31سياسي

دهقانی: ورزقان یک راه و جاده اصلی ندارد


نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در انجام پروژه بزرگراهی در این منطقه گفت که ورزقان یک راه و جاده اصلی ندارد.

- نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در انجام پروژه بزرگراهی در این منطقه گفت که ورزقان یک راه و جاده اصلی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الله وردی دهقانی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی سوالی از وزیر راه و شهرسازی درباره ی روند اجرای دو بزرگراه در ورزقان و تغییر مسیر بزرگراهی در این منطقه مطرح کرد و گفت: این پروژه راه با توجه به اهمیت آن و مسائل پیچیده سیاسی و مدیریتی با سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت و کشور و برخی عناصر از وزارت راه و شهرسازی کلید خورد ولی برخلاف قوانین و مطالعات و نقشه های اجرایی تغییر مسیر پیدا کرد.

قرار بود این پروژه با تامین مالی شرکت ملی مس اجرا شود ما در اینجا دو پروژه داریم یکی بزرگراه تبریز، اسپیران، آقابابا نوردوز به طول 120 کیلومتر و دیگری پروژه از سه راهی آقابابا به سمت خاروانا.

وی ادامه داد: ورزقان یک راه و جاده اصلی ندارد، همه جاده های ما روستایی است به همین دلیل با شرکت مس مذاکراتی صورت گرفت تا با توجه به ترددشان تامین مالی پروژه را بپذیرند که آنها هم اعلام آمادگی کردند که از خواجه تا ورزق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: ورزقان یک راه و جاده اصلی ندارد

دهقانی: ورزقان یک راه و جاده اصلی ندارد