مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-31اقتصادي

صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه 43 درصد افزایش یافته است


رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رشد 43 برابری صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه در دو ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، مسعود نکودری گاز مایع، هیدروکربن و قیر را از عمده کالاهای صادراتی از پایانه مرزی میرجاوه در این مدت ذکر کرد و اظهار داشت: این پایانه مرزی از جایگاه ویژه ای از لحاظ حمل و نقل، ترانزیت کالا و تردد مسافر برخوردار است به طوری که با برنامه ریزی و استفاده از فرصت های در نظر گرفته شده در چهارچوب همکاری و توافقنامه های فی مابین، سود سرشاری عاید کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات مدیریت هندی از هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ممنوع شده است.

رییس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از واردات 22 هزار و 61 تن کالا در دو سال جاری از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور خبر داد و افزود: برنج، کنجد و نارنگی عمده کالاهای وارداتی این پایانه مرزی را در این مدت تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: مجموع ترانزیت انجام شده در پایانه مرزی میرجاوه نیز در این مدت 55 هزار و 314 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 80 برابری را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه 43 درصد افزایش یافته است

صادرات از طریق پایانه مرزی میرجاوه 43 درصد افزایش یافته است