مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:352021-05-31سياسي

راه حل مشکلات اساسی کشور تشکیل دولتی قوی، کارآمد و مردمی است


جامعه اسلامی مدیران استان کردستان در بیانیه ای اعلام کرد: ضمن بررسی و ارزیابی برنامه های تمامی کاندیداهای محترم، برنامه ها و عملکرد درخشان حجت الاسلام والمسلمین جناب دکتر رییسی را برای برون رفت از شرایط کنونی و ایجاد تحول در نظام تصمیم گیری کشور موثرتر می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اینک ملت شریف و حماسه ساز ایران اسلامی می رود تا برگ زرین دیگری بر صفحات خود در تاریخ سراسر پر افتخارش بیفزاید.

ایستادن پای آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهداء گرانقدر انقلاب اسلامی در حراست و صیانت از حریم ولایت در صدر این افتخارات می باشد.

در این میان مردم شریف کردستان نیز با جانفشانی های بی بدیل خود در پاسداشت این ارزش های والا پیشتاز تاریخ گشته اند، تقدیم بیش از 5400 شهید والا مقام شاهدی بر این مدعاست.

اما امروز مشارکت در انتخابات مظهر پاسداشت آرمان های انقلاب اسلامی است چرا که مردم سالاری دینی آرمان رفیعی است که برگزاری انتخاباتی پرشور ضامن تحقق آن می باشد.

جامعه اسلامی مدیران استان کردستان به عنوان نهادی برآمده از متن مردم مسلمان و انقلابی ضمن دعوت آحاد شهروندان گرامی کردستانی به حضور در پای صندوق های رای تاکید می کند راه حل مشکلات اساسی کشور تشکیل دولتی قوی، کارآمد و مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات اساسی کشور تشکیل دولتی قوی، کارآمد و مردمی است

راه حل مشکلات اساسی کشور تشکیل دولتی قوی، کارآمد و مردمی است