مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 05:402021-05-31اقتصادي

کاهش واردات بذر مهم ترین چالش کشاورزان زرندیه است


افزایش قیمت نهاده های دامی، کاهش واردات بذر و نهاده های خارجی با کیفیت و کاهش تسهیلات کشاورزی از مهم ترین موانع تولید در این شهرستان به شمار می رود.

- احمد قره بیگلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در زرندیه اظهار کرد: افزایش قیمت نهاده های دام و طیور و خوراک آبزیان، افزایش قیمت کود و سموم کشاورزی، کاهش واردات بذر و نهاده های خارجی با کیفیت، کاهش خط اعتباری مکانیزاسیون،کاهش تسهیلات کشاورزی و عملکرد نامطلوب  صندوق بیمه محصولات کشاورزی از مهم ترین موانع تولید به شمار می رود.

وی افزود: اکنون ورودی نهاده ها و قیمت آن در کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان کشور مشخص است، اما محصول نهایی با قیمت های بالا به فروش می رسد که نارضایتی تولیدکنندگان و پرورش دهندگان را در پی دارد.

رییس جهاد کشاورزی زرندیه اظهارداشت: به منظور دسترسی تولیدکنندگان به خوراک دام، طیور و آبزیان با قیمت های مناسب مقرر شده این اقدام براساس بررسی قیمتی توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تعیین تکلیف و قیمتگذاری شود.

قره بیگلو  تصریح کرد: در صورت ابلاغ مصوبه قیمتگذاری خوراک دام، طیور و آبزیان در کارخانجات توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، نهاده به طور مستقیم وارد کارخانجات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش واردات بذر مهم ترین چالش کشاورزان زرندیه است

کاهش واردات بذر مهم ترین چالش کشاورزان زرندیه است