مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-31سياسي

فصلنامه فرهنگ مردم ویژه شیراز منتشر شد


شماره جدید فصلنامه فرهنگ مردم با مطالبی ویژه شهر شیراز و آثاری از نویسندگان، و فرهنگوران و صاحبنظران حوزه های ادبیات، تاریخ و فرهنگ عامه، - ایسنا/فارس شماره جدید فصلنامه "فرهنگ مردم" با مطالبی ویژه شهر شیراز و آثاری از نویسندگان، و فرهنگوران و صاحبنظران حوزه های ادبیات، تاریخ و فرهنگ عامه، منتشر شد.

شماره 59-60 فصلنامه فرهنگ مردم به مدیر مسئولی و سردبیری سید احمد وکیلیان، حاوی مقالات و آثاری از پژوهشگران، اساتید دانشگاه، نویسندگان و ادیبان و مختص فرهنگ و مردم شیراز، روی پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفته است.

در این شماره، مقاله هایی پیرامون لهجه، آیین ها، رسوم، باورها و دیگر ابعاد فرهنگ مردم شیراز با عناوینی نظیر آیین عروسی در شیراز، نگاهی به فعالیت های فرهنگیاران استان فارس، افزوده های خوان خنده، واسونک های شیرازی، آنفلوآنزا در شیراز، بالون در آسمان شیراز، جایگاه درخت در فرهنگ مردم شیراز و .

منتشر شده است.

توکلیان در این شماره از فصلنامه فرهنگ مردم، آثار، مقالات و نوشته هایی از حسین آزاده، محمدرضا آل ابراهیم، علی بلوکباشی، احمد حبیبی، محمد جعفری(قنواتی)، ابوالقاسم فقیری، سهراب فرسیو، اولریش مارزلف، مصطفی ندیم، شیخ عبدالرسول نیرشیرازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلنامه فرهنگ مردم ویژه شیراز منتشر شد

فصلنامه فرهنگ مردم ویژه شیراز منتشر شد