مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-31سياسي

لزوم اجرایی شدن رتبه بندی معلمان/ «بهبود معیشت ملت» دغدغه اصلی آیت الله رییسی است


رییس ستاد انتخابات فرهنگیان آیت الله رییسی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن رتبه بندی معلمان در سطح کشور، بر مصمم بودن ستاد آیت الله رییسی در فوریت راهکار اجرایی رتبه بندی معلمان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، احمد حیدری رییس ستاد انتخابات فرهنگیان کشور در هشتمین نشست انتخاباتی در جمع نمایندگان فرهنگیان شهر تهران، اظهار کرد: اعتقادمان بر این است که احیای فرهنگ ناب انقلاب اسلامی، فرهنگ مبارزه با فساد، تبعیض، ناعدالتی و نابسامانی توسط آیت الله رییسی رقم خواهد خورد.

چرا که وی فردی مصمم و ثابت قدم در عرصه سیاست است.

وی، با اشاره به اهمیت اجرایی شدن رتبه بندی معلمان در سطح کشور، بر مصمم بودن ستاد آیت الله رییسی در فوریت راهکار اجرایی رتبه بندی معلمان تأکید کرد و گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ثبات منزلت و معیشت فرهنگیان کشور و پر رنگ شدن تربیت صحیح دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهم مسائل قابل توجه این ستاد به شمار می رود.

رییس ستاد انتخابات فرهنگیان کشور، با اشاره به اعتماد متقابل آیت الله رییسی و معلمان کشور، بر جلوگیری از نشر هر گونه شایعه با تدبیر صحیح و ارائه دلیل و منطق درست تصریح کرد و افزود: تهیه محتوا توسط هر فرد مسؤول، کارگروه و کمیته ضروری است اما در تهیه محتوا باید حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرایی شدن رتبه بندی معلمان/ «بهبود معیشت ملت» دغدغه اصلی آیت الله رییسی است

لزوم اجرایی شدن رتبه بندی معلمان/ «بهبود معیشت ملت» دغدغه اصلی آیت الله رییسی است