مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-31ورزشي

بازیکن ویژه هنگ کنگ مقابل تیم ملی ایران/ «فونگ» بعد از 8 سال دعوت شد


بازیکن تیم ملی فوتبال هنگ کنگ بعد از هشت سال مجددا به این تیم دعوت شد تا یکی از چهره های ویژه در بازی مقابل تیم میل ایران باشد.

- ، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود از دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر روز پنجشنبه این هفته به مصاف هنگ کنگ می رود.

این مسابقه در حالی در بحرین برگزار می شود که ایران برای صعود به مرحله بعد نیاز به کسب چهار پیروزی از چهار بازی خود دارد.

ایران در بازی رفت مقابل هنگ کنگ با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و امیدوار است دور برگشت را هم با غلبه بر این حریف خود استارت بزند.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ برای سه بازی پیش روی این تیم در این رقابت ها از یک چهره ویژه دعوت کرده است که به احتمال زیاد از او در بازی با ایران رونمایی می شود.

انگان لوک فونگ هافبک تیم لی من هنگ کنگ با عملکرد خوبی که در این تیم داشت، سرمربی تیم ملی هنگ کنگ را قانع کرد که او را در 28 سالگی دوباره دعوت کند.

فونگ اولین و آخرین بار در سال 2013 برای تیم ملی هنگ کنگ بازی کرده بود.

فونگ بعد از دعوت به تیم ملی هنگ کنگ گفت: من بازیکن با استعدادی نیستم اما می خواهم ثابت کنم که اگر سخت کار کنم بالاخره شانس یک روز خودش می آید.

به گزارش، تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب 6 امتیاز اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن ویژه هنگ کنگ مقابل تیم ملی ایران/ «فونگ» بعد از 8 سال دعوت شد

بازیکن ویژه هنگ کنگ مقابل تیم ملی ایران/ «فونگ» بعد از 8 سال دعوت شد