مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-31سياسي

واعظی: روابط ایران و آذربایجان در همه ابعاد به سطح راهبردی ارتقاء یافته است


رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با بررسی روند اجرای توافقات دو کشور و راه های تحکیم روز افزون سطح مناسبات و همکاری های تهران– باکو را در راستای منافع دو ملت، - رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان با بررسی روند اجرای توافقات دو کشور و راه های تحکیم روز افزون سطح مناسبات و همکاری های تهران– باکو را در راستای منافع دو ملت، بر تسریع در عملیاتی شدن پروژه های مشترک بویژه در حوزه انرژی و حمل و نقل تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در دیدار شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان، اشتراکات تاریخی، فرهنگی و قومی را سرمایه مشترک و موتور محرکه و پیش برنده روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان توصیف کرد و اظهار داشت: امروز روابط دو کشور با اراده روسای جمهوری دو کشور در همه ابعاد به سطح راهبردی ارتقاء یافته است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه شرایط حساس و در مقاطع مختلف در کنار دولت و ملت جمهوری آذربایجان بوده است و روابط مستحکمی بین دو کشور و دو ملت در تمامی حوزه ها برقرار است.

رییس دفتر رییس جمهوری تسریع در اجرا و عملیاتی شدن توافقاتی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده را مورد تاکید قرار داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: روابط ایران و آذربایجان در همه ابعاد به سطح راهبردی ارتقاء یافته است

واعظی: روابط ایران و آذربایجان در همه ابعاد به سطح راهبردی ارتقاء یافته است