مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:052021-05-31اقتصادي

بودجه را روز روشن تقسیم کنید


پدران بیش از آنکه به خاطر گرانی شرمنده زن و بچه شان باشند، از دست کاری هایی در سیستم مملکت به ستوه آمده اند که یک روز بودجه را هدف قرار می دهد، - پدران بیش از آنکه به خاطر گرانی شرمنده زن و بچه شان باشند، از دست کاری هایی در سیستم مملکت به ستوه آمده اند که یک روز بودجه را هدف قرار می دهد، یک روز بورس را و روزی دیگر نرخ دلار را بالا و پایین می کند.

عصر ایران؛ سجادبهزادی- بودجه پس از تصویب در صحن علنی مجلس دست کاری شد.

این ادعا را چندی پیش یک نماینده مجلس انقلابی که از قضا عضو جبهه پایداری است مطرح کرد و مستقیما محمدباقر قالیباف رییس مجلس و الیاس نادران رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 را مخاطب قرار داد و مدعی شد که این تغییرات گسترده با اطلاع و تایید آنها انجام شده است .

آن زمان رییس مجلس ادعای همکار خود را قبول نکرد تا اینکه روز گذشته علی خضریان نماینده مجلس خبر داد که قالیباف انتقادات درباره دست کاری جداول بودجه را پذیرفته است وقول داده است سبک بودجه نویسی در مجلس اصلاح شود.

اگر چه این دست کاری خود مشتی است نمونه خروار در بودجه نویسی و نظارت مجلس؛ اما برخی هم بر این باور بودند لابد این دست کاری به سمت وسویی بوده که بخشی از مشکلات معیشتی مردم را حل کند؛ زیرا که فقر از در و دیوار جامعه بالا رفته است و مجلس انقلابی نیز با شعار حل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه را روز روشن تقسیم کنید

بودجه را روز روشن تقسیم کنید