مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-31سياسي

آغاز بکار فعالیت ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در خراسان رضوی


یک فعال سیاسی اصلاح طلب از آغاز بکار ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصلاح طلب از آغاز بکار ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در مشهد و شهرستان های خراسان رضوی خبر داد.

حسین امینی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا ستادهای انتخاباتی محسن مهرعلیزاده در استان آغاز بکار کرده اند و شما مسوولیت آنها را بر عهده دارید، اظهار کرد: مسوولیت ستادهای انتخاباتی ایشان به دلیل وضعیت جسمانی ام برعهده من نیست، اما من برای تشکیل این ستادها در سطح استان کمک و همکاری می کنم.

وی با اشاره به اینکه ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در سطح شهرستان های استان در حال تشکیل است، ادامه داد: مسوول بخش شهرستان ها و جوانان این ستادها طی امروز یا فردا مشخص خواهند شد و امیدواریم وضعیت و جایگاه ایشان طی روزهای آینده روندی صعودی به خود بگیرد.

مسوول شورای بنیاد امید ایرانیان در خراسان رضوی تاکید کرد: فعالیت ستاد آقای مهرعلیزاده در مشهد آغاز شده و چارچوب آن نیز در حال شکل گیری است، مسوول رسمی ستاد نیز طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

امینی در پاسخ به این سوال که آیا مهرعلیزاده تا پایان در رقابت باقی می ماند یا احتمال دارد انصراف بدهد، گفت: من تا به حال چنین چیزی نشنیده ام، اگر چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار فعالیت ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در خراسان رضوی

آغاز بکار فعالیت ستادهای انتخاباتی مهرعلیزاده در خراسان رضوی