مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-31سياسي

رییس کل دادگستری گلستان: وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است


با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رأی، وحدت استان را خدشه دار کنند، برخورد می کنیم.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رأی، وحدت استان را خدشه دار کنند، برخورد می کنیم.

هادی هاشمیان امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم احتمالی انتخاباتی استان گلستان گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزدها حق ندارند برای کسب رأی و تحریک افراد به نفع خودشان، وحدت شکنی کنند.

وی افزود: در امنیت و وحدت استان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود این آرامش را خدشه دار کند، منتظر برخورد قضایی باشد.

هاشمیان با اشاره به افزایش رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی و شناسایی و برخورد با کسانی است که خواسته یا ناخواسته، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می دهند.

رییس کل دادگستری گلستان بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت المال به نفع یا ضرر نامزدها تأکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه ها و شناسایی متخلفان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان گفت: برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی، کتابچه بایدها و نبایدهای انتخاباتی و قوانین مرتبط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گلستان: وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است

رییس کل دادگستری گلستان: وحدت، خط قرمز تبلیغات انتخاباتی است