مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-31سياسي

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از 636 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان طی دو ماه ابتدای سال 636 میلیون و 800 هزار تومان صدقه پرداخت کرده اند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان طی دو ماه ابتدای سال 636 میلیون و 800 هزار تومان صدقه پرداخت کرده اند، گفت: در راستای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش های پرداخت الکترونیکی برای این امر در نظر گرفته شده است.

جاسم محمدی فارسانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری طی دو ماه ابتدای سال 636 میلیون و 800 هزار تومان صدقه پرداخت کرده اند، اظهار کرد: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان بر اساس دستورات دینی در کوتاه ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری افزود: دارندگان تلفن همراه می توانند با ارسال عدد یک به شماره 8877 سرویس صدقه پیامکی را فعال کنند و با تعیین مبلغ مورد نظر، به صورت خودکار تا زمان دلخواه روزانه صدقه خود را پرداخت کنند.

وی مراجعه به سایت www.

emdad.

ir را از دیگر روش ها برای پرداخت صدقه عنوان کرد و گفت: این روش با استفاده از کارت بانکی و استفاده از رمز دوم اینترنتی انجام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از 636 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

مردم چهارمحال و بختیاری بیش از 636 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند