مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-31ورزشي

مرزبان: درگیری پرسپولیس و سپاهان خیانت به مردم ایران است


پرسپولیس و سپاهان از مکتب شاهین هستند و درگیری بین این دو تیم خیانت بزرگی به مردم ایران است، چون فوتبال باید ریشه مردمی و انسانی داشته باشد.

- مربی سپاهان گفت: پرسپولیس و سپاهان از مکتب شاهین هستند و درگیری بین این دو تیم خیانت بزرگی به مردم ایران است، چون فوتبال باید ریشه مردمی و انسانی داشته باشد.

علیرضا مرزبان در گفت وگو با ایسنا درباره تعطیلی لیگ و شرایط بازیکنان سپاهان اظهار کرد: باتوجه به بازی های ملی می دانستیم چه مدت به ما استراحت می خورد و به همین خاطر برای آمادگی از نظر بدنسازی، تاکتیکی و روانی معیارهای خاصی را در نظر گرفتیم.

داریم سعی می کنیم وضعیت هوازی بازیکنان مان را بهبود ببخشیم.

مسائل تاکتیکی را یک بار دیگر بررسی کردیم و در رابطه با مشکلات مان صحبت کردیم و همچنین برای بازیکنان مان تمرینات خاصی را در نظر گرفتیم.

تعطیلی لیگ شوک بزرگی برای ما نبود او ادامه داد: تیم ما از این نظر باید سازماندهی پیدا کند تا با فشاری که در ادامه لیگ و در رقابت با پرسپولیس وجود دارد کنار بیاید.

تعطیلی لیگ شوک بزرگی برای ما نبود و براساس این معیارها برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و کار خودمان را داریم انجام می دهیم.

سعی می کنیم با آمادگی صد در صد وارد لیگ شویم و از طرفی دیگر اردویی داریم که در تهران برگزار می شود و در این اردو 2 تا 3 باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبان: درگیری پرسپولیس و سپاهان خیانت به مردم ایران است

مرزبان: درگیری پرسپولیس و سپاهان خیانت به مردم ایران است