مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 08:102021-05-31پزشكي

آغازتزریق واکسن ایرانی از هفته آینده/ 1000 نیرو در وزارت بهداشت استخدام می شوند


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسن مشترک ایران با کوبا و پس ازآن برکت و رازی را از بهترین واکسن های کرونا در جهان عنوان کرد و گفت: با شروع فاز سوم که تولید انبوه و تزریق می باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ویروس به گیلان اظهار کرد: گیلان از اولین استان هایی بود که مورد  هجمه ویروس کرونا قرار گرفت و اقدامات انجام شده در مدیریت این بحران از سوی همگان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پیوند عمیق ملت ایران در  دفاع از کشور، در دو بحران جنگ تحمیلی و شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، دشمن   و سلاح های آن ها  قابل تشخیص  بود، اما در بحران و جنگ کرونا این چنین نبود  و تمام تلاش ما  برای واردات کالایی همچون ماسک بود  که تحریم های ظالمانه آمریکا باعث شرمندگی ما  در برابر مدافع سلامت همچون نرجس خانعلی زاده شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مقایسه دوران کنونی با دوران ابتدایی شیوع ویروس کرونا، گفت: از ابتدای شیوع کرونا در گیلان و قم با توجه به اینکه ویروس کرونا مرزی نمی شناخت، خود را برای مدیریت مقابله با ویروس کرونا آماده کرده و با خلاقیت و نوآوری، کیت های تشخیص را طراحی کردیم.

نمکی با اشاره هم زمانی دوران بسیار سخت کرونا با تحریم ها، بیان کرد: اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا از یک سو و بحران مالی دولت و فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازتزریق واکسن ایرانی از هفته آینده/ 1000 نیرو در وزارت بهداشت استخدام می شوند

آغازتزریق واکسن ایرانی از هفته آینده/ 1000 نیرو در وزارت بهداشت استخدام می شوند